Ta strona używa cookie. Informacje o tym w jakich celach pliki cookie są używane znajdziesz w Polityce Prywatności.
W przeglądarce internetowej możesz określić warunki przechowywania i dostępu do cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.  
Zamknij

DOM STUDENCKI

Aktualne informacje na temat DS można znaleźć pod linkiem http://www.ur.edu.pl/studenci/zakwaterowanie-domy-studenta/ogloszenia

 

Wykaz Domów Studenckich pod linkiem  http://www.ur.edu.pl/studenci/zakwaterowanie-domy-studenta/informacje-o-domach-studenckich

 

 

 

REGULAMIN DOMÓW STUDENCKICH UNIWERSYTETU RZESZOWSKIEGO

Regulamin Domów Studenckich UNIWERSYTETU RZESZOWSKIEGO z dnia 7 maja 2015 r."/ § 3 Tryb przyznawania miejsc w Domach Studenckich

 

Regulamin wprowadza m.in.

  • nowe wzory wniosków,
  • obowiązek wypełnienia przez studenta/doktoranta wniosku o przyznanie miejsca w domu studenckim elektronicznie w systemie UCZELNIA 10 poprzez serwis internetowy Wirtualna Uczelnia. Wniosek wypełniony elektronicznie należy wydrukować uzupełnić wymagane pola i podpisać, a następnie złożyć wraz z wymaganymi załącznikami w Dziale Kształcenia/Sekcji Spraw Socjalnych we wskazanych w Regulaminie terminach tj.:

-           studenci UR ubiegający się o miejsce w DS po raz pierwszy oraz osoby przyjęte na I rok studiów, dla których rok studiów rozpoczyna się od semestru zimowego w danym roku akademickim – do 10 września,

-           studenci UR ubiegający się o miejsce w DS po raz pierwszy oraz osoby przyjęte na I rok studiów, dla których rok studiów rozpoczyna się od semestru letniego w danym roku akademickim – do 28 lutego,

-           osoby przyjęte na I rok studiów, decyzją wydaną po terminie wskazanym wyżej - w ciągu 14 dni od daty otrzymania decyzji o przyjęciu na studia.

 

Niewypełnienie wniosku w wersji elektronicznej uniemożliwia złożenie wniosku w formie papierowej.

WAŻNE!!!

W przypadku, gdy po wejściu w życie powyższego Regulaminu nie zostanie udostępniony dla studentów UR program umożliwiający elektroniczną rejestrację wniosków o przyznanie świadczeń pomocy materialnej, student składa uzupełniony wniosek wraz z załącznikami w formie papierowej w Dziale Kształcenia/Sekcji Spraw Socjalnych, bez obowiązku rejestracji elektronicznej w systemie.

Termin udostępnienia serwisu internetowego Wirtualna Uczelnia dla studentów/doktorantów zostanie podany do wiadomości na stronie internetowej UR

 

 

Sam wniosek można znaleźć tutaj. Do wniosku należy dołączyć załączniki (poniżej).

 

 

Nasi partnerzy

Tweety na temat @UR_Rzeszow