Ta strona używa cookie. Informacje o tym w jakich celach pliki cookie są używane znajdziesz w Polityce Prywatności.
W przeglądarce internetowej możesz określić warunki przechowywania i dostępu do cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz dyrektywy 95/46/WE ("RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku. Szczegóły znajdują się tutaj.  
Zamknij

DOM STUDENCKI

Aktualne informacje na temat DS można znaleźć pod linkiem http://www.ur.edu.pl/studenci/zakwaterowanie-domy-studenta/ogloszenia

 

Wykaz Domów Studenckich pod linkiem  http://www.ur.edu.pl/studenci/zakwaterowanie-domy-studenta/informacje-o-domach-studenckich

 

 

 

REGULAMIN DOMÓW STUDENCKICH UNIWERSYTETU RZESZOWSKIEGO

Regulamin Domów Studenckich UNIWERSYTETU RZESZOWSKIEGO z dnia 7 maja 2015 r."/ § 3 Tryb przyznawania miejsc w Domach Studenckich

 

Regulamin wprowadza m.in.

  • nowe wzory wniosków,
  • obowiązek wypełnienia przez studenta/doktoranta wniosku o przyznanie miejsca w domu studenckim elektronicznie w systemie UCZELNIA 10 poprzez serwis internetowy Wirtualna Uczelnia. Wniosek wypełniony elektronicznie należy wydrukować uzupełnić wymagane pola i podpisać, a następnie złożyć wraz z wymaganymi załącznikami w Dziale Kształcenia/Sekcji Spraw Socjalnych we wskazanych w Regulaminie terminach tj.:

-           studenci UR ubiegający się o miejsce w DS po raz pierwszy oraz osoby przyjęte na I rok studiów, dla których rok studiów rozpoczyna się od semestru zimowego w danym roku akademickim – do 10 września,

-           studenci UR ubiegający się o miejsce w DS po raz pierwszy oraz osoby przyjęte na I rok studiów, dla których rok studiów rozpoczyna się od semestru letniego w danym roku akademickim – do 28 lutego,

-           osoby przyjęte na I rok studiów, decyzją wydaną po terminie wskazanym wyżej - w ciągu 14 dni od daty otrzymania decyzji o przyjęciu na studia.

 

Niewypełnienie wniosku w wersji elektronicznej uniemożliwia złożenie wniosku w formie papierowej.

WAŻNE!!!

W przypadku, gdy po wejściu w życie powyższego Regulaminu nie zostanie udostępniony dla studentów UR program umożliwiający elektroniczną rejestrację wniosków o przyznanie świadczeń pomocy materialnej, student składa uzupełniony wniosek wraz z załącznikami w formie papierowej w Dziale Kształcenia/Sekcji Spraw Socjalnych, bez obowiązku rejestracji elektronicznej w systemie.

Termin udostępnienia serwisu internetowego Wirtualna Uczelnia dla studentów/doktorantów zostanie podany do wiadomości na stronie internetowej UR

 

 

Sam wniosek można znaleźć tutaj. Do wniosku należy dołączyć załączniki (poniżej).

 

 

Nasi partnerzy

Tweety na temat @UR_Rzeszow