Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz dyrektywy 95/46/WE ("RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku. Szczegóły znajdują się tutaj.
Zamknij

Pracownik Zakładu Genetyki członkiem Rady Redakcyjnej czasopisma z listy JCR04.12.2018 14:04

Dr hab. Maciej Wnuk, Prof. UR, został członkiem rady redakcyjnej prestiżowego czasopisma z listy JCR BIOGERONTOLOGY. BIOGERONTOLOGY zostało założone w 2000 roku oraz kierowane jest do chwili obecnej przez Profesora Suresha Rattana (Aarhus University, Dania). Czasopismo publikuje oryginalne artykuły naukowe, opinie, hipotezy oraz prace przeglądowe dotyczące procesu starzenia się organizmów, w tym na poziomie komórkowym oraz molekularnym. W szczególności celami czasopisma jest upowszechnia wiedzy z zakresu  biologii starzenia się organizmów  w ujęciu  genetycznym, immunologicznym, mikrobiologicznym, biochemicznym czy biologii komórki. BIOGERONTOLOGY jest jednym z wiodących wydawnictw   publikujących artykuły odpowiadające na fundamentalne pytania dotyczące czynników determinujących proces starzenia oraz długości życia organizmów. Czasopismo publikuje oryginalne prace prowadzone z wykorzystaniem różnych modeli badawczych.

Impact Factor czasopisma wynosi 3.7 przy IF5 czasopisma 3.581, SNIP 0.882